top of page
  • Is de website veilig met betalen?
    Jazeker! Toon Sileon Muziek maakt gebruik van een SSL-certificaat (Secure Socket Layer) op hun webshop, wat zorgt voor een veilige en vertrouwde verbinding tussen de webshop en het internet. Hierdoor worden al uw persoonlijke gegevens, zoals inlogcodes, creditcardnummers en andere gevoelige informatie, beschermd tijdens het gebruik van onze webshop. Ook maken wij gebruik van het Mollie betalingssysteem. Dit is een van de meest gebruikte betalingssystemen. Voor meer informatie bekijk: https://www.mollie.com/nl/security#
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde product in huis heb?
    Dit verschilt per product en per verzendmethode. Gemiddeld is dit 2-3 werkdagen. Ook is het natuurlijk mogelijk om een product (op voorraad) dezelfde werkdag nog op te halen in onze winkel. Bekijk nog wel even onze openingstijden.
  • Wat is het adres van de winkel?
    Hoofdstraat 50, 7061CL, Terborg, Gelderland Onze vestiging is voorzien van een grote privé parkeerplaats aan de achterzijde van ons gebouw aan de Walstraat (bij ingang supermarkt Boni). Ook kunt u aan de voorzijde van ons gebouw parkeren aan de Hoofdstraat.
  • Kan ik mijn auto parkeren bij de winkel?
    Onze vestiging is voorzien van een grote privé parkeerplaats aan de achterzijde van ons gebouw aan de Walstraat (bij ingang supermarkt Boni). Ook kunt u aan de voorzijde van ons gebouw parkeren aan de Hoofdstraat.
  • Is de winkel bereikbaar met het openbaar vervoer (OV)?
    Jazeker! Terborg heeft een treinstation dat op loopafstand is van onze winkel.
  • Kan ik mijn online gekochte product retourneren?
    Onze website heeft een 14 dagen “niet goed, geld terug” garantie. Dit betekent dat u het recht heeft om het product na ontvangst binnen 14 dagen te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Ook is het mogelijk om gratis het product naar onze winkel te retourneren.
  • Mijn instrument is niet gekocht bij Toon Sileon. Kan ik deze hier alsnog laten repareren?
    Jazeker! Ook instrumenten die niet bij ons gekocht zijn, kunnen gerepareerd, onderhouden, en gereviseerd worden.
  • Mijn instrument is niet gekocht bij Toon Sileon. Kan ik deze hier alsnog een onderhoudsbeurt laten geven?
    Jazeker! Ook instrumenten die niet bij ons gekocht zijn, kunnen bij ons onderhouden, gerepareerd, en gereviseerd worden.
  • Het product waar ik interesse in heb, staat op "Niet (online) beschikbaar". Wat betekent dit?
    Als ons product op "Niet (online) beschikbaar" staat, dan betekent dit dat: Het product alleen fysiek in onze winkel beschikbaar is. (I.v.m. kwetsbaarheid instrument, versturen wij deze niet per post) Het product niet meer op voorraad is. Het product is recent verkocht. (Dit is te zien aan het label "Verkocht" links boven.) Het product is momenteel niet op voorraad, en heeft daarom een langere levertijd. Deze is nog wel bestelbaar, alleen op aanvraag. (Dit staat aangegeven linksboven op het label onder "pre-order", en in de product informatie.)
  • Het product waar ik interesse in heb, staat geen prijs bij vermeld. Waarom niet?
    Dit kan meerdere redenen hebben. Eén van de redenen is, dat het instrument in consignatie verkoop staat. De prijs is dan in overleg met de eigenaar. U kunt gerust contact met ons opnemen over de prijs van een specifiek product.
  • Zit er garantie op instrumenten?
    Jazeker! Al onze producten zijn inclusief garantie. Het termijn verschilt per productgroep.
Veelgestelde vragen

Altijd garantie op uw gekochte instrument

Eerlijk en
Gespecialiseerd advies

4.7 / 5
Klantenbeoordeling

Koop bij de man, die het ook repareren kan!

Logo Toon Sileon Muziek

Openingstijden winkel:

Maandag: Gesloten

Dinsdag t/m Vrijdag: 10:00 – 18:00 uur

Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur

Zondag: Gesloten

+31 315-324477

Hoofdstraat 50, Terborg

The Netherlands

Algemene Informatie

©2024 - Toon Sileon B.V.

bottom of page